lördag 5 mars 2011

En helt vanlig helg!!

Började helgen med lite Tjejmys. Åkte till frisören med Izabella hon blev så fin.
Roligt när dom tar sig tid och stylar håret, även om det är en liten tjej som klipper sig.
Hon fick lite lockar, rosa och lila slingor. Efter det blev det en fika med Anna.
Supertrevligt med spontanfika mer sånt :) Zarah hängde mest med, låg i vagnen och grejade.

En snabb sväng inne på Lindex, behöver nya kläder men det är allt för deprimerande att prova. Så jag gav upp. Blev en ny mascara istället.
En helt ny sort för mig så nu hoppas jag att den funkar och jag slipper kli i ögonen.
Izabella var snabb som en vessla och smög åt sig lite ögonskugga, sprang till en spegel och piffade till sig. Riktigt påhittigt och fint.

Avslutade kvällen med 101 sätt att åka ur en gameshow. Herregud vad vi (Bellan och jag) garvade. Kommer absolut se det nästa fredag igen.

Lördagen började tidigt eftersom Zarah tycker det är grymt överskattat att sova. Nu är Fredrik och Izabella och badar, dom stannar kvar efter hennes simskola det är loksom en stående grej för dom. Och dom är ju riktiga blötdjur båda två.

Sälv försöker jag mest vakna till liv. Men sen ska jag ut i solen och bara njuta.

TREVLIG HELG!!

Inga kommentarer: