måndag 12 november 2007

Äntligen Måndag

Då var helgen över, fattar inte var tiden tar vägen.
Jag var i Askersund på klassträff i lördags....kan inte fatta att det var 14 år sen jag slutade 9:an.
Jättetrevligt att träffa alla igen, vi var ju iochförsig bara 8 stycken från just min klass, men ändå.
Dom var ganska många från alla andra klasser så det jämnade väl ut sig.
Igår var det inte lika muntert, vaknade 06.30 och kunde inte somna om, mådde väl som jag förtjänade.
Systeryster åkte hem lika fort som hon kom känns det som. Men det var rysligt nära att hon missade tåget, vi slumrade till på varsin soffa och Fredrik hade inte koll på tiden. Som tur var ringde hans syster och väckte mig, annars hade hon kanske fått stanna. Det hade ju varit trevligt för mig, men dom hade nog blivit lite sura på hennes jobb.
Det var kombinerat födelsedagskalas och fars dag firande här igår.
Efter det orkade jag liksom inte mer, så jag gick och la mig klockan sju, kanske inte så smart för jag vaknade vid fem i morse. Kan det vara ett tecken på att jag börjar bli gammal??

1 kommentar:

jeanettew sa...

Hehehehe....
Det är bara att ta på rej hörapparaterna och de "proggresiva" nu...Finns ingen återvändo :O)
Huvudvärken efter fest bir nog tyvärr inte mindre med åren heller....

Kram