söndag 6 april 2008

Här har det hänt grejer

Eftersom jag inte uppdaterar min blogg så ofta så får jag ta en snabbgenomgång.

Det har ju varit 3-års kalas och påskafton (samma dag) Lilltjejen var lite hängig dagarna innan

klockan sex tvingade vi upp moster Anna (som är otroligt trött jämt) för att vi skulle hinna före lilla födelsedagsbarnet med sång och paket på sängen. När vi hörde att hon började vakna där uppe smög vi upp för trappen och sjöng för glatta livet, när vi kom in i sovrummet började Izabella gråta hysteriskt och ville inte vara med. det visade sig att vi inte "sjöng så fint" det var därför hon blev ledsen. Ja! då vet vi ju det iallafall.



Sen har jag ju varit på denna efterlängtade scrapträff i Örebro. Jättekul att träffa alla, vi var ca 75 stycken glada scrappare.

Igår hade jag Me&I party. Jag hade inte bjudit så många så jag hade inte så jätte höga förväntningar, det blir som det blir tänkte jag. Men till min stora förvåning dök det upp 16 glada
tjejer plus några barn. Jag var helt slut igår kväll.

Idag är lilltjejen sjuk...stackars liten. Kanske får vabba imorgon om inte sambon vill.

Ha det bra alla ni glada




I

1 kommentar:

Mia sa...

Fniss, ni kanske får ta sånglektioner hela bunten? ;-)