torsdag 18 oktober 2007

En helt vanlig dag....

Eller vad man ska kalla det.
Idag skulle jag till BVC me Izabella för att Barnläkaren (som vi fick en tid hos för flera veckor sedan) skulle kolla på hennes eksem. Men tror ni att hon hade några synliga sådana idag..
-svar Nej (Men nu ikväll började dom minsann att synas igen)
Så jag ringde för att kolla hur vi skulle göra och dom tyckte att det var bättre att vi återkom om dom blommade upp igen. Så då tog vi en sväng till Mormor, och passade på att hämta en cyckel hos Storasyster yster.
En helt perfekt dag fram tills nu när jag skulle hämta min plånbok i min handväska, som är fylld både på höjden och bredden med diverse saker. Lyfte upp den och kände att det droppade vatten på mina fötter...allt var plaskvått. Jag släpar alltid runt på en vattenflaska för det är ju bra att ha, och det är ju ännu bättre om man skruvar på korken.
Nu hänger iallafall allt som gick att rädda på tork, får se om jag får liv i min mobil igen.
Ja ja var gör väl det om hundra år.

Inga kommentarer: