onsdag 31 oktober 2007

Tar aldrig den här veckan slut

Är fortfarande helt slut efter helgens lilla äventyr ute på Vinön.
Tack Jeanette och alla ni andra också för en jätte trevlig helg.
Min kreativitet flödade inte direkt, men det var så mysigt att bara få vara där,tillsammans med ER och göra allt i sin egen takt. Jag längtar redan till nästa gång.
Fick iallafall ihop tre Lo:er och började starkt på en fjärde.
Bilder kommer sen.
Jag har scrappat ett bidrag till Jennys tävling "Misstag".
Det blev som vanligt en panik scrappad Lo i sista sekunden(trodde jag), stressade som en galning för att bli klar igår när det fortfarande var ljust ute så jag kunde fota den ordentligt. Och så var det inte föräns idag den skulle vara klar.
Ja men det var ju lika bra det annars hade jag nog suttit här just nu och slitit mitt hår för att bli klar.

1 kommentar:

jeanettew sa...

JAAAAAAA, jag vill se alster :O)
Lägg ut lägg ut....

Jag var oxå bra seg när jag kom hem, men tyckte också att vi hade det helmysigt. Kanske fredag, lördag OCH söndag nästa gång?

Kram