söndag 21 oktober 2007

Sköna Söndag

Ja! då var det söndag igen, helgen är över och nu väntar ännu en arbetsvecka.
Idag fick jag sovmorgon till 08.30 (inte illa) sen var det fullt ös...
Izabella skulle ut, och det spelade ingen roll att det regnade, och jag knappt hunnit vakna.Men eftersom Fredrik ska jobba inatt så var det nog lugnast om vi höll oss borta ett tag.Vi gick en sväng till lekparken och sen till Farmor och Farfar.
Och där fick vi lite fika, det kanske var därför lilltjejen ville dit.
Hem igen, laga mat, försöka få liv i Fredrik, färga håret och sen på kalas.
Skulle egentligen åkt och scrappat ikväll men hade inte hunnit packa väskan och när vi kom hem vid halv 7 så insåg jag att det inte var någon större idè.
Fixade med mina allra första tradera auktioner, har ju rensat ut 200 papper som jag ska skilja mig från.
Nu är det nog tack och godnatt som gäller om jag ska komma iväg till jobbet imorgon.

Inga kommentarer: