torsdag 24 januari 2008

Idag rymde jag hemifrån..

Det är sant jag smet iväg från det sjuka barnet för att köpa min födelsedags present.
Ville ju ha scrappgrejer....och sambon tyckte att det var bäst att jag åkte och valde själv.
Jag blev otroligt glad, det innebar ju att jag fick komma ut lite. Men allt jag kom hem med var 2 förpackningar med alfabet. Jag är chockad!!!

Men sen rusade jag ju in som hastigast hos Mia, ryktet om blommorna hade ju nått mig också.
Jag fick med mig en hel del jättefina blommor.
STORT TACK Mia för att jag fick shoppa loss bland dina blommor. (Lycklig!!!)

Och tack så jättemycket för den fina presenten.
Du är så snäll och omtänksam.

Nu ska jag se om den lilla fröken (som är urstark) kan tänka sig att sova lite.

1 kommentar:

Mia sa...

Vassego! :-)
Ska bli kul och se vad du hittar på med de långa svarta blommorna!!!