måndag 28 januari 2008

Varför kan inte stängda dörrar vara stängda???

Fick ett telefonsamtal från en gammal "vän" igår. Eller vän förresten, vi var vänner, eller mer som systrar men det skar sig ganska rejält för lite mer än två år sedan.
Alla som känner mig vet vad det handlar om............

Jag blev helt kall....det gör fortfarande ont.

Jag trodde att jag lyckats stänga den dörren och gått vidare men nu rivs allt upp igen.
Nu vet jag inte vad jag vill längre, men det blir nog svårt att reparera den vänskapen.

Och det har satt så djupa spår hos mig, min självkänsla fick sig en rejäl smäll och det är inte lätt att fixa. Nu är det kaos inom mig igen.
Det kändes ju som om jag äntligen var på väg tillbaka.

Och det är tack vare alla mina andra underbara vänner. Både nya och gamla.Ni har fått mig att inse hur riktiga vänner är.

Tack!!!!

4 kommentarer:

jeanettew sa...

Lita på magkänslan, den brukar sällan vara fel...
Och våga tro tro på dej själv, du dugr precis som du är!!!!

Kram Jeanette

Mia sa...

Superduper största stödkramen! Gå vidare och frammåt på din nya väg, försök att inte backa...oki?

Therese sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Therese sa...

Blev någe fel där, skrev en kommentar och skulle redigera och så bidde de sådär...men men, det jag vill va att få fram en bamsekram - så här kommer den! *bamsekram*