måndag 27 oktober 2008

Jag lever jag lever

Det är bara lite mycket här just nu.

Just nu är jag bara trött och blåslagen efter en liten åktur nerför trappan (I fredags) och en väldigt rolig fest i lördags. Försöker att inte känna efter alltför mycket, men jag är öm lite här och där.
Det värsta av allt var att jag bar lilltjejen så hon fick ett rejält blåmärke på benet. Vi fick åka till jourvårdcentralen och sen vidare till akutröntgen. Hom går fortfarande lite illa så idag och imorgon får hon vara hos farmor, så hon kan ta det lite lugnt.
Den där trappan är livsfarlig!!!
Eller så är det som Izabella sa mellan gråt attackerna "Du har så hala fotar (fötter)mamma)Det kan stämma för jag har ju ramlat x antal gånger i den där trappen.

Ha det bra

1 kommentar:

Unknown sa...

Du måste skaffa halksulor till dina fotar.Hoppas allt är bra nu.
Älskar er kram mamma