tisdag 14 oktober 2008

Sjuk liten dotter

Idag är jag hemma med Izabella. Just nu är hon jättepigg, hon hjälper mormor att putsa fönstren vet inte hur bra det går för jag hör henne säga att mormor har fuskat ganska ofta. Nu är det nog inte så att mormor fuskar utan att den lilla fröken vill leka mer med vattnet och torka om och om igen.
Jag kan ju iallafall inte klaga det är första gången hon är sjuk sen i somras oc det är ju riktigt bra med tanke på att både jag oc Fredrik varit sjuka i olika omgångar.

Kram på er

Tänk om jag skulle få tid att scrappa lite??!!

3 kommentarer:

Therese sa...

Sjuka barn, inte kul for vare sig dem eller foraldrarna. Har fel pa tangentbordet. Hur gor jag for att bli medlem. Hoppas vi ses snart!

jeanettew sa...

Inte roligt med sjuklingar i huset. Hoppas att hon friskar på sig fort!
Här har en precis blivit frisk och ska till skolan, då blir den andra sjuk....
Pst...har du inget för dig, kom över på en fika?!?!?!
Kram kram

Mia sa...

...party party! ;-D