onsdag 8 oktober 2008

Livet flyter på

Helgen blev riktigt lugn trots att det har stormat rejält runt mig ett bra tag nu.

Lördagen började med en ivrig dotter som vaknade 06.30 och undrade när vårat party skulle börja. Vi hade nämligen Me & I party här och hon frågade väl några hundra gånger innan klockan blev 11 och alla kom. När det var slut var det bara att stressAa vidare med ala bestyr. För kl 17.15 prick skulle min vän Anna komma och hämta mig. Vi skulle ut med tjejerna på jobbet. Efter att ha bytt om X antal gånger och ramlat i trappan så åkte vi iallafall. Vi åt på Wobbler och hade hur trevligt som helst. Nu har jag lyckats starta en tjejklubb med dom här tjejerna. Eftersom det blev lite trist att vissa av oss inte hade några pengar, den här gången så ska vi nu lägga undan lite varje månad för då behöver vi ju bara hitta ett datum som passar alla och inte tänka på massa annat.


hursom helst så har allt lugnat sig nu det är bara jag som är rastlös i själen!!!
Mycket att fundera på och jag är ju en riktig grubbel människa.

Kram på er

Inga kommentarer: