söndag 1 februari 2009

känner mig lägre än lägst just nu

Sockerabstinensen är som den är och eftersom jag saknar karaktär så gav jag upp.
Men jag har skärpt mig och äter mycket mindre godis än förut.

Tjejkväll igår, kom hem redan vid elva. Vilket var tur för lilltjejen har kräkts hela natten. Tur att jag inte drack så mycket igår, magsjuka och baksmälla är ju ingen hit.
annars rullar livet på fast ibland känns det som det bara rusar förbi hinner ingenting. men eftersom jag har gått in i min lilla grotta för att orka med det mest vesentliga så kanske det är därför. Jag har ju ingen koll på hur länge sen det vaar jag träffade mina vänner osv osv.Är visst väldigt OFF just nu.

Ber så hemskt mycket om ursäkt för det!!!
Tappa inte tålamodet

Men jag kommer igen det brukar jag alltid göra.

Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

...men... inte behöver du be om ursäkt!!! BAMSEKRAM!!!! :-) / Mia