torsdag 12 februari 2009

Trött!!!!!

Igår och idag har jag varit utlånad till en annan avdelning. Jag har varit tillbaka uppe i lagret efter ganska många års frånvaro. Först mammaledig sen nere på Returen som ligger i en annan lokal. Det var inte lätt att hitta när jag skulle lägga in sakerna på sina platser. Och trucken ska vi inte tala om hujedamej!! det tog ett tag innan jag kände att jag behärskade den. För när jag senast hade inkörning (som det så käckt heter) använde jag en gammal skrutt truck som var jätteseg och pålitlig tyckte jag. Men nu har ju mycket hänt på dom 4 år som jag inte varit där.
Truckarna är mer lättkörda och går fortare.
Jag hade full snurr på trucken ett tag men det ordnade till sig efter en stund och det var faktiskt riktigt kul. Två dagar utan några olyckor! och jag tyckte jag körde in rätt så bra om jag får säga det själv alltså. Det lös grönt nästan hela tiden på trucken och det är ju positivt.

Nu längtar jag upp och tillbaka igen!!

Innan den här månaden är slut ska återköpen med personal flyttas upp så nu hoppas jag bara att det blir så.
Men man vet aldrig. Ska väl inte ropa Hej riktigt än, saker och ting brukar kunna ändras rätt så fort där jag jobbar.

1 kommentar:

Tin sa...

Vad tuff du är som kör truck!!!!!!
Imponerad!!!!
Hoppas att det ordnar sig att du får vara där du trivs bäst!
Kram Christine