torsdag 11 september 2008

Då har dom åkt

Nu har min lilla familj åkt på en minisemester. Just nu känns det jättetomt, och jag som har längtat jättemycket efter den här helgen och att få egen tid.
Hoppas jag kommer ur den här koman snart så jag kan ägna helgen åt massa roliga saker och hämtaa lite ny energi.
Ska försöka fixa mitt scrapprum så jag kan scrappa lite i min ensamhet. Synd bara att alla mina scrappvänner är i Linköping. Eller kul för dom iallafall.
Jag sitter just nu och funderar på vilken tid det där gympamötet var, jag var ju nere och läste lappen för 30 min sen. Nu har jag glömt både tid och plats.
Ålderstecken kanske...............

Nej nu måste jag rycka upp mig!!!!


Kram kram och ha det så trevligt i helgen

2 kommentarer:

teres sa...

Hav förtröstan o njut av din egentid :)....vi saknar dig!

kramen

Mia sa...

Jaaa...du kommer fixa scrapprummet....se målet inte arbetet! Ska tänka på dig i helgen! ;-D
BAMSEKRAM...å njuuuuuuut av tystnaden!