fredag 12 september 2008

Nu har jag påbörjat mitt projekt för helgen

Och det går väl sådär kan man säga. Har precis haft en liten dust med skruvdragaren,
nu är jag förbannad och tappade lusten att göra någonting.
Jag kanske ska ge upp med att få ordning här inne och måla klart huset istället.
Det är så mycket som behöver göras så jag vet inte var jag ska börja.
Jag har ju iallafall lyckats lägga till en besöksräknare här, det ska bli kul att se om det finns några tappra som besöker min blogg.

Gud vad jag önskar att jag skulle åka till Linköping och sova på hotell och bara ha det bra den här helgen. men nu känns det som om jag är fast i denna helvetes håla även kallat mitt hem.

Ja ja det går väl över någongång om 100 år eller så.

Ha det bra!!!

1 kommentar:

teres sa...

Hoppsan, snygg räknare du införskaffat :)!

Inga fler tappade sugar nu. Go Girl!

Jag har något till dig i min blogg.