måndag 29 september 2008

Liten rapport från helgen

Helgen som varit har varit bra, lite stressig bara.
Först var Izabella på 4-årskalas hos grannen.
Klockan ett kom jag på att jag inte hade köpt något att dricka till kvällens kräftskiva. Hur kan man glömma nåt sånt??? Kan det vara för att jag var sjuk torsdag och fredag och kanske hade gett upp tanken på fest?
Tack Mia för att du räddade mig


Och ett stort tack till Jeanette och Janne för en jättetrevlig fest och god mat både på lördagen och söndagen. Jag hade superkul, och mådde hur bra som helst hela söndagen. Kanske har börjat fatta det här med alkohol,att man ska sluta i tid, eller så hade jag bara tur (jag tror på det senaste)
Hur som helst så gick iallafall inte förkylningen över så jag är hemma ett par dagar till från jobbet. Och nu har jag röjt så pass mycket i mitt scrapprum så jag faktiskt kan vara där inne och scrappa.
Sorteringen av papper och dekorationer måste jag nog anställa någon att göra för jag blir tokig bara av att tänka på det.

Ha det bra alla ni tappra som fortfarande smyger in här.

1 kommentar:

jeanettew sa...

lTACK själv för trevlig samvaro på lördagen och
TACK för all hjälp på söndagen.
Ver int eriktigt i form, som du såg....

Kram