lördag 20 september 2008

Vad ska jag bli när jag blir "stor"???

Har länge funderat över vad jag egentligen skulle vilja jobba med, men kan inte komma på något. Har liksom kört fast.
Det enda jag vet är att jag inte vill stå på ett lager resten av mitt liv.
Har inte direkt något karriärs byte i tankarna just nu, men det skulle vara lite roligt att höra om ni mina vänner därute har några förslag.

Blev lite inspirerad av Mias ganska roliga och spontana förslag på ett nytt jobb till mig. Vi har redan kommit fram till att det inte passar mig, men vem vet saker och ting förändras ju.
Alla ieér mottages tacksamt!!
Och om jag börjar fundera nu så kanske jag har bestämt mig om tio år ungefär, för jag är ju lite velig.

2 kommentarer:

Mia sa...

Jag tycker BESTÄMT att du skall bli bilskolelärare!!!

teres sa...

Hmmm, men vi kanske kan byta du o jag ;), för se jag skulle gärna byta socionom till lager. Vad säger du?

kraaam